REGULAMIN SPRZEDAŻY I DOSTARCZANIA USŁUG SZKOLENIOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ SPASJA DAWID MARCINIAK WE WROCŁAWIU
Ogólne Warunki Uczestnictwa w szkoleniach SPASJA zwane dalej Regulaminem
data ostatniej aktualizacji: 01.01.2023 r.
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin ustalony przez Organizatora usług szkoleniowych, którym jest SPASJA Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowe Dawid Marciniak z siedzibą ul. Polarna 3, 53-018 Wrocław, o numerze NIP: 626-268-68-17, REGON: 380337848 oraz SPASJA CENTRUM SZKOLENIOWE DAWID MARCINIAK SP. K. z siedzibą ul. Polarna 3, 53-018 Wrocław, Numer KRS: 0001008344, NIP: 8992945712, Regon: 523933480 określa sposób zawarcia umowy na realizację usługi szkoleniowej pomiędzy Organizatorem a Zamawiającym/Uczestnikiem, a zaakceptowanie niniejszego regulaminu jest równoznaczne z jej zawarciem.
- Zamawiając usługę, Zamawiający/Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z warunkami uczestnictwa, Regulaminem świadczenia usług szkoleniowych oraz że akceptuje wszystkie postanowienia tego Regulaminu.
§2
SŁOWNICZEK POJĘĆ
- Na potrzeby niniejszego regulaminu, ustala się następujące znaczenie terminów:
- Organizator: przedsiębiorstwa SPASJA Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowe Dawid Marciniak oraz SPASJA CENTRUM SZKOLENIOWE DAWID MARCINIAK SP. K.
- Usługa szkoleniowa, szkolenie, kurs (stosowane wymiennie): cykl usług bądź jednorazowa usługa o
charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzone w formie szkolenia, kursu, doradztwa, konsultacji, warsztatu, szkolenia online, webinaru, itp.;
- Charakter realizowanej usługi:
- o usługi otwarte – skierowane do wszystkich zainteresowanych uczestników, grup, podmiotów;
- o usługi zamknięte – skierowane dla określonego grona osób, grup, podmiotów zainteresowanych, zwykle organizowane na zlecenie danego podmiotu lub grupy
- Zamawiający: osoba fizyczna (w tym osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą), osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zdecydowała zgłosić osobę/ osoby do udziału w usłudze szkoleniowej na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, zakupiła usługę szkoleniowo- rozwojową, a tym samym zawarła umowę na świadczenie usług szkoleniowych przez Organizatora;
- Uczestnik: osoba, która sama zgłosiła się na szkolenie, lub którą Zamawiający skierował do udziału w szkoleniu organizowanym przez Organizatora i która posiadająca kwalifikacje niezbędne do udziału w szkoleniu. Stan zdrowia Uczestnika powinien pozwalać mu na czynny udział w usłudze (brak przeciwwskazań zdrowotnych);
- Instruktor: osoba ucząca praktycznych umiejętności podczas danego szkolenia
- Umowa na świadczenie usługi szkoleniowo-rozwojowej: umowa pomiędzy Stronami, niezależnie czy została zawarta przez wysłanie formularza zgłoszeniowego i jego przyjęcie przez Organizatora, czy na skutek odrębnych negocjacji prowadzonych przez Strony. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się przesłanie Zamawiającemu/Uczestnikowi potwierdzenia udziału w szkoleniu;
- Strony: strony umowy, czyli Zamawiający i Organizator;
- Program: szczegółowy opis tematyki prezentowanej podczas usługi szkoleniowo-rozwojowej, zamieszczony przy ofercie usługi, dostępnej na stronie internetowej: www.spasja.pl lub mediach społecznościowych (Facebook);
- Zgłoszenie: fakt przesłania przez Zamawiającego/Uczestnika prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego, znajdującego się na stronie www.spasja.pl. Zgłoszenie jest formalnym zobowiązaniem Zamawiającego/Uczestnika do udziału uczestnika w szkoleniu oraz do zapłaty za szkolenie, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie;
- Formularz zgłoszeniowy: dokument wypełniony on-line na stronie www.spasja.pl. Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne ze zgodą Zamawiającego/Uczestnika na postanowienia niniejszego Regulaminu;
- Potwierdzenie udziału: informacja, która przesyłana jest w odpowiedzi na zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) przez Organizatora do Zamawiającego/Uczestnika. Przesłanie potwierdzenia udziału jest jednocześnie potwierdzeniem faktu otrzymania opłaty rezerwacyjnej (zwanej dalej opłatą) przez Organizatora.
- Miejsce realizacji usługi: miejsce określone w potwierdzeniu udziału; wprzypadku usług zamkniętych, jest to miejsce ustalone z Zamawiającym i Instruktorem.
- Cena: wynagrodzenie przysługujące Organizatorowi w zamian za przygotowanie i przeprowadzenie kursu. Cena jest podana każdorazowo na stronie www.spasja.pl w opisie szkolenia.
- Przelewy 24 – dopuszczony przez firmę system płatności elektronicznych, umożliwiający Zamawiającym/Uczestnikom na dokonywanie automatycznych płatności przelewami za Usługi szkoleniowe, na które Zamawiający/Uczestnik rejestruje się poprzez stronę internetową www.spasja.pl. Serwis Przelewy24 jest prowadzony PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. +48 (61) 642 93 44, www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl, KRS: 0000347935.
§3
ORGANIZACJA USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ
- SPASJA organizuje usługi szkoleniowo-rozwojowe w zakresie i terminie szczegółowo opisanych w ofercie usług, zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: www.spasja.pl.
- Organizator zobowiązuje się podjąć wszelkie środki do wykonania powierzonego zlecenia według najwyższych standardów jakości w zakresie merytorycznym i organizacyjnym, zgodnie z zakresem przedstawionym na stronie www.spasja.pl.
- Zamknięte usługi szkoleniowo-rozwojowe świadczone są dla minimum 1 Uczestnika, usługi otwarte natomiast organizowane są dla minimum 10 Uczestników, w zależności od rodzaju kursu. W uzasadnionych przypadkach liczba ta może ulec zmianie. Każdorazowo, warunki są ustalane indywidualnie pomiędzy Organizatorem a Zamawiającym.
- Maksymalna liczba Uczestników w otwartych i zamkniętych usługach szkoleniowo-rozwojowych nie może być większa niż 20. W uzasadnionych przypadkach liczba ta może ulec zmianie.
- O wszelkich wprowadzanych przez Organizatora zmianach w realizacji usługi, Zamawiający/Uczestnicy będą informowani za pośrednictwem e-mail lub/i telefonicznie.
- W ramach Umowy Organizator zapewnia przygotowanie pomieszczenia dydaktycznego wyposażonego w odpowiedni sprzęt fizjoterapeutyczny, multimedialny oraz materiały higieniczne i szkoleniowe zgodnie z Ofertą. Pomieszczenie będzie każdorazowo spełniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla Uczestników oraz Instruktora.
- Organizator usług szkoleniowo-rozwojowych posiada odpowiednie uprawnienia, umowę o współpracy lub umowę zlecenie z Instruktorem lub podwykonawcą na prowadzenie usług szkoleniowo-rozwojowych przedstawionych w ofercie.
- Organizator zapewnia, że Instruktorzy zatrudnieni do każdej usługi szkoleniowo-rozwojowej posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz odpowiednią wiedzę praktyczną względem tematyki realizowanej usługi.
§4
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ SZKOLENIOWO-ROZWOJOWĄ I ZAWARCIE UMOWY
- Zgłoszenie uczestnictwa w usłudze szkoleniowo-rozwojowej odbywa się poprzez dostarczenie Organizatorowi wypełnionego formularza zgłoszeniowego zamieszonego na stronie internetowej: www.spasja.pl. Formularz stanowi załącznik nr 1 niniejszego regulaminu.
- W formularzu zgłoszenia Zamawiający/Uczestnik zobowiązany jest do podania następujących danych, które będą wykorzystane do kontaktu z Uczestnikiem oraz do przygotowania niezbędnych dokumentów, w tym zaświadczenia MEN-III/1 oraz wpisu danych uczestnika kursu do SIO (Systemu Informacji Oświatowej):
- Imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- dane do faktury (w przypadku faktury imiennej wystarczy imię i nazwisko, w przypadku faktury na
- firmę - nazwa i adres firmy oraz NIP)
- datę urodzenia
- miejsce urodzenia
- PESEL
- Formularz zgłoszeniowy może być wysłany przez 7 dni w tygodniu, 24h/dobę przez cały rok.
- Wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.spasja.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy z Organizatorem.
- SPASJA potwierdza w sposób elektroniczny wpływ formularza zgłoszeniowego, a w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania formularza zgłoszeniowego wysyła dodatkowo wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi zaliczki, danymi do przelewu i terminie zapłaty.
- Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej (zaliczki), Uczestnik otrzymuje mailowo wszystkie informacje organizacyjne, dotyczące w szczególności miejsca kursu i godziny rozpoczęcia.
- W przypadku usług zamkniętych, Zamawiający i Organizator ustalają wszystkie szczegóły telefonicznie lub poprzez email, a następnie podpisują właściwą umowę, uwzgledniającą m.in.: ramy czasowe i miejsce realizacji usługi, zakres merytoryczny usługi, formy i metody pracy, materiały, narzędzia i pomoce dydaktyczne, warunki finansowe i logistyczne oraz inne istotne szczegóły dla którejkolwiek ze Stron.
- W przypadku usług otwartych, zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem kursu (decyduje data wpływu zgłoszenia do Organizatora). W uzasadnionych przypadkach, jeżeli Organizator dysponuje wolnymi miejscami na kursie, może dokonać zapisu Uczestnika na usługę w terminie późniejszym niż 2 dni przed rozpoczęciem kursu.
- O kolejności zapisów decyduje data zaksięgowania opłaty rezerwacyjnej (zaliczki) za kurs.
- Organizator prowadzi listę uczestników rezerwowych, którzy są niezwłocznie informowani o możliwości wzięcia udziału w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, jeżeli zwolni się miejsce. Organizator jednocześnie zastrzega, że w przypadku osób rezerwowych pierwszeństwo mają osoby, których udział w usłudze ma być dofinansowany w ramach KFS lub innych dofinansowań.
- Organizator z odpowiednim wyprzedzeniem wyśle Uczestnikom przypomnienie mailowe zawierające szczegóły organizacyjne dotyczące realizacji szkolenia.
§5
WYNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI ZA USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWE
- W zamian za przygotowanie i przeprowadzenie kursu, Organizatorowi przysługuje wynagrodzenie określone na stronie www.spasja.pl w opisie szkolenia.
- Cena określona na stronie www.spasja.pl jest ceną brutto w złotych polskich. Wynagrodzenie Organizatora zawiera w sobie wszelkie podatki i inne daniny publiczne.
- Cena za szkolenie obejmuje: uczestnictwo w kursie, materiały szkoleniowe, certyfikat firmowy ukończenia kursu w języku polskim oraz zaświadczenie MEN-III/1, catering/przerwy kawowe, korzystanie z udostępnionego przez Organizatora mienia, materiałów i narzędzi wykorzystywanych podczas kursu.
- Cena za szkolenie nie obejmuje innych elementów niż wymienione powyżej, w szczególności: kosztów zakwaterowania, wyżywienia (poza cateringiem przygotowanym podczas kursu), dojazdu do miejsca, w którym odbywa się usługa szkoleniowo-rozwojowa i kosztów parkingu.
- Całkowita cena za kurs powinna być uiszczona najpóźniej do 14 dni przed dniem rozpoczęcia kursu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy termin realizacji płatności określony jest w odrębnej umowie zawartej pomiędzy Organizatorem a Zamawiającym. Za dzień płatności uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym Organizatora.
- Klient uiszcza opłatę:
- w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Organizatora na stronie www.spasja.pl oraz w mailu przesłanym do Uczestnika po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Jeśli Organizator nie określi tytułu przelewu, to powinna w nim zostać wpisana nazwa i data szkolenia oraz imię i nazwisko Uczestnika.
- w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Organizatora poprzez System Przelewy24
- Gwarancję rezerwacji miejsca na kursie stanowi wpłata zaliczki w formie wskazanej w ust.6. Wpłata zaliczki powinna nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia otrzymania od Organizatora e- maila z potwierdzeniem zgłoszenia. Potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia będą wysyłane pocztą elektroniczną na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mailowy.
- Otrzymanie potwierdzenia wpłaty zaliczki od Organizatora jest równoznaczne z zakwalifikowaniem Uczestnika na szkolenie.
- W przypadku wyczerpania liczby miejsc na szkoleniu, Uczestnicy, którzy wysłali formularz zgłoszeniowy, a nie wpłacili zaliczki zostają umieszczeni na liście rezerwowej.
- Zaliczka jest kosztem organizacyjnym i nie podlega zwrotowi. Wyjątek stanowi sytuacja odwołania szkolenia przez Organizatora.
- Brak terminowych wpłat, o których mowa powyżej, spowoduje automatyczne usunięcie zgłoszenia Uczestnika na usługę, a Organizator uprawiony będzie do zatrzymania opłaconej zaliczki, chyba że Klient złożył właściwe oświadczenie w trybie i terminie określonym w § 6 ust. 1-2.
- Organizator zastrzega, że terminy wskazane w ust. 5 i 7 mogą ulec zmianie na skutek indywidualnych ustaleń między Stronami.
- W przypadku usług zamkniętych, Klient zobowiązuje się do uiszczenia należności za usługę szkoleniowo- rozwojową zgodnie z warunkami zawartymi w umowie między Stronami.
- Zamawiający/Uczestnik upoważnia Organizatora do wystawienia faktury bez jego podpisu i wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej (pdf) poprzez e-mail.
§6
REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W USŁUDZE SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ
- Klientowi przysługuje bezpłatne odstąpienie od usługi szkoleniowo-rozwojowej, jeżeli nastąpi to nie później niż 30 dni przed planowaną datą realizacji usługi.
- Klient, który odstępuje od usługi szkoleniowo-rozwojowej, zobowiązany jest do zgłoszenia tego Organizatorowi w sposób pisemny na adres: spasja@spasja.pl.
- Klient, który zgłosi swoją rezygnację z usługi szkoleniowo-rozwojowej w terminie późniejszym niż wskazany w ust. 1, zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poniesionych przez Organizatora w wysokości:
- 100% wartości całej usługi – w przypadku usług typu zamkniętego;
- kwoty zaliczki – w przypadku usług typu otwartego.
- Jeśli rezygnacja nastąpi później niż 30 dni przed planowaną datą realizacji usługi, kwoty wymienione w ust. 3 nie podlega zwrotowi. Istnieje jednak możliwość przeniesienia środków w całości na poczet kolejnej edycji szkolenia lub innego wybranego szkolenia z oferty, w miarę dostępności wolnych miejsc.
- Rezygnacja z kursu w terminie późniejszym niż 30 dni przed dniem rozpoczęcia kursu, spowoduje zatrzymanie opłaty przez Organizatora, chyba że Zamawiający/Uczestnik wskaże inną osobę, która będzie uczestniczyć w szkoleniu zamiast Zamawiającego/Uczestnika rezygnującego z kursu. W takim przypadku wpłacone środki zostaną zwrócone w momencie otrzymania formularza zgłoszeniowego i opłaty za kurs od Uczestnika zastępującego. Wpłacone środki mogą również zostać zaliczone na poczet ceny szkolenia należnej od Uczestnika zastępującego za zgodą obu Uczestników.
- Organizator zastrzega, iż niewłaściwy sposób odstąpienia od umowy przez Klienta nie będzie rozpatrywany, jak również ma on prawo naliczyć opłatę za usługę w kwotach określonych w ust. 3.
- Organizator zobowiązany jest do dokonania Klientowi zwrotu wpłaconych środków za usługę na wskazane konto bankowe, w terminie 10 dni roboczych, przy zastrzeżeniu, iż 30-dniowy termin odstąpienia od umowy został dochowany.
- W sytuacji wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń, które uniemożliwią Klientowi udział w kursie, jest on zobligowany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Organizatora. Jeżeli będzie to miało miejsce na mniej niż 30 dni przed realizacją usługi, Organizator wychodząc naprzeciw Klientowi może zaproponować mu udział w usłudze w innym terminie lub wyrazić zgodę na przeniesienie dokonanej wpłaty na inną, dowolnie wybraną przez Klienta usługę, jednak nie później niż w terminie 4 miesięcy od daty pierwotnie planowanej daty rozpoczęcia usługi.
- W sytuacjach określonych w ust. 8 każdorazowo decyzja należy do Organizatora.
- Jeśli Uczestnik zrezygnuje z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania, niezależnie od sposobu finansowania udziału w usłudze (koszt własny, czy pracodawcy), Uczestnikowi nie zostanie wydany zaświadczenie / certyfikat ukończenia usługi szkoleniowo-rozwojowej oraz nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
§7
ROZWIĄZANIE UMOWY NA USŁUGĘ SZKOLENIOWO-ROZWOJOWĄ
- W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega, że w terminie do 5 dni przed realizacją usługi może wskazać: inną lokalizację sali, w której odbędzie się kurs (nadal w obrębie Wrocławia), zmianę godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, zmianę Instruktora. Zmiany nie mogą natomiast dotyczyć rodzaju usługi, celu i efektów kształcenia, programu usługi oraz zaplanowanej liczby godzin i ceny usługi.
- W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Klienci zostaną o tym fakcie poinformowani niezwłocznie, za pomocą wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub/i telefonicznie. Tym samym, nie mogą one stanowić przyczyny rezygnacji Klienta z usługi, poza zapisami dot. zmiany Instruktora.
- Organizator zastrzega sobie odwołanie usługi bądź zmianę jej terminu, miejsca lub programu, wyłącznie w określonych przypadkach:
- brak minimalnej liczby uczestników;
- choroba Instruktora;
- z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu decyzji władz państwowych,
- stanu wyjątkowego, epidemicznego, zamieszek, strajków czy działania siły wyższej.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi z powodu braku osiągniecia minimalnej liczby uczestników, jednak nie później niż na 5 dni przed planowaną datą rozpoczęcia usługi. W takiej sytuacji Klientowi w pierwszej kolejności zostanie zaproponowana nowa data realizacji usługi. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na realizację usługi w nowym terminie, zawartą między Stronami umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 10 dni roboczych od daty rozwiązania umowy.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń leżących po stronie Organizatora, ze szczególnym uwzględnieniem choroby Instruktora, Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi. Organizator zastrzega, że w pierwszej kolejności Klientowi zostanie zaproponowana nowa osoba Instruktora. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na prowadzenie usługi przez nowego Instruktora, zawartą między Stronami umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 10 dni roboczych od daty rozwiązania umowy.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi w każdym czasie z przyczyn nagłych i nieprzewidzianych, w sytuacjach losowych, których nie było możliwości przewidzieć, czy zapobiec im wcześniej. W takich sytuacjach Organizator każdorazowo zobowiązuje się zwrócić Klientowi wpłacone środki za usługę, jak również niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji, o odwołaniu usługi oraz o dokonaniu zwrotu wpłaconych środków. Informacja o odwołaniu usługi będzie traktowana, jako rozwiązanie umowy przez Organizatora w trybie natychmiastowym.
- Wyjątek od sytuacji określonej w ust. 6 stanowi sytuacja, w której Organizator wystąpi z nową propozycją dla Klienta, tj. poda nowy termin realizacji usługi, zaproponuje inną usługę lub przedstawi sylwetkę nowego Instruktora, a Klient niezwłocznie zdecyduje o swoim uczestnictwie i wyrazi zgodę na proponowane mu zmiany. Wówczas wpłacone przez Klienta środki za usługę nie będą mu zwracane, a zostaną przeksięgowane na poczet nowej usługi/usługi w nowym terminie. Każdorazowo w takiej sytuacji decyzja należy do Klienta.
- Klient nie może domagać się rekompensaty za szkody bądź utracone korzyści wynikłe z powodu odwołania usługi szkoleniowo-rozwojowej, rozwiązania umowy, bądź odstąpienia od niej przez Organizatora.
- Organizatorowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w tym do wykluczenia Uczestnika z przebiegu usługi szkoleniowo-rozwojowej bez prawa zwrotu opłaty za kurs, w przypadku rażącego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu (w szczególności §8) lub stwierdzenia, że Uczestnik znajduje się pod wpływem alkoholu, innych środków psychoaktywnych i/lub stanowi zagrożenie bezpieczeństwa innych Uczestników kursu.
§8
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW USŁUG SZKOLENIOWO-ROZWOJOWYCH
- 1. W trakcie trwania usługi szkoleniowo-rozwojowej, Uczestnik zobowiązany jest do:
- stosowania się do poleceń porządkowych Organizatora,
- poszanowania bezpieczeństwa, godności i intymności innych Uczestników kursu,
- nieprzeszkadzania w odbywaniu kursu innym Uczestników,
- przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących w miejscu realizacji usługi,
- stosowania się do zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi alkoholu lub środków odurzających oraz do zakazu uczestniczenia w kursie pod ich wpływem,
- stosowania się do zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi przedmiotów i narzędzi zagrażających życiu i zdrowiu innych Uczestników,
- palenia tytoniu wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych,
- uzyskania zgody od osób, których wizerunek chce utrwalać poprzez nagrywanie, filmowanie lub/i fotografowanie,
- zachowywania się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego, sposób nieutrudniający uczestnictwa w usłudze innym osobom.
- Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z usługi szkoleniowo-rozwojowej każdego Uczestnika naruszającego zasady zachowania określone w ust. 1.
- Podczas kursu uczestnicy ćwiczą na sobie nawzajem, najczęściej w parach. Warunkiem dopuszczenia do szkolenia jest podpisanie oświadczeń o stanie zdrowia i zgodzie na wykorzystanie ciała do ćwiczeń podczas szkolenia. Druk oświadczenia zostanie przekazany Uczestnikom i winien zostać przez nich podpisany, najpóźniej w chwili rozpoczęcia szkolenia. Brak zgody Uczestnika na złożenie w/w oświadczeń, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się roszczeń w stosunku do Organizatora, za szkody na osobie, powstałe w związku ze szkoleniem.
- Uczestniczki usługi szkoleniowo-rozwojowej (kobiety) będące w ciąży powinny poinformować o swoim stanie Organizatora usługi najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi, o ile fakt ten może mieć wpływ na sposób uczestniczenia Uczestniczki w usłudze, jak również powinny przedłożyć właściwe zaświadczenie od lekarza prowadzącego o braku przeciwwskazań jej udziału w usłudze. Niepoinformowanie Organizatora o fakcie bycia w ciąży przez Uczestniczkę, wyłącza jego odpowiedzialność za jakikolwiek zły stan zdrowia spowodowany jej uczestnictwem w usłudze. Nieprzedłożenie zaświadczenia od lekarza prowadzącego o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w usłudze oznacza, że Uczestniczka bierze udział w usłudze wyłącznie na własną odpowiedzialność.
- Brak aktywnego udziału Uczestniczki w jakiejkolwiek formie w usłudze (np. igłowanie, niewykonywanie ćwiczeń) o której mowa w ust. 4, nie upoważnia jej do żądania od Organizatora zwrotu kosztów usługi.
- Uczestnicy usługi szkoleniowo-rozwojowej ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym jest realizowana usługa.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy materialne Uczestników usługi szkoleniowo- rozwojowej pozostawione bez opieki, które zostały zniszczone, zagubione, skradzione czy inne.
- Każdy Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Organizatora o sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia Uczestników usługi.
- Uczestnikowi usługi szkoleniowo-rozwojowej przysługuje prawo dokonania oceny usługi w formie ankiety oceniającej, przeprowadzonej na końcu usługi.
- Od Uczestników usługi szkoleniowo-rozwojowej oczekuje się aktywnego udziału we wszystkich zaplanowanych zajęciach.
- Brak uczestnictwa w którejkolwiek z części, modułu czy bloku usługi szkoleniowo-rozwojowej, które nie zostało uzasadnione, czy usprawiedliwione, stanowi podstawę do odmowy wystawienia zaświadczenia / certyfikatu ukończenia. Organizator zastrzega tym samym, iż uczestnik powinien niezwłocznie zgłaszać Organizatorowi swoją absencję na zajęciach, spóźnienie, bądź wcześniejsze opuszczenie zajęć za pośrednictwem e-maila.
- Bezpośrednio po przeprowadzeniu usługi szkoleniowo-rozwojowej, Organizator wydaje Uczestnikowi certyfikat potwierdzający uczestnictwo w usłudze i nabycie określonej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji.
- Każdy Uczestnik usługi zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na usługę szkoleniowo- rozwojową, a także do każdorazowego potwierdzania swojego uczestnictwa, złożeniem czytelnego podpisu na liście obecności.
- Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz wyrażeniem zgody na przestrzeganie jego postanowień.
- W przypadku wybranych rodzajów kursów, Uczestnik zobligowany będzie do zdania testów teoretycznych i praktycznych badających poziom jego wiedzy po zakończonej usłudze. Każdorazowo jest to opisane w programie kursu.
- Organizator oświadcza, a Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej przyjmuje do wiadomości, że udostępnione przez Organizatora kozetki stanowią własność Organizatora, a Organizator oświadcza, że kozetki są sprawne i nadają się do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać wszelkich zasad prawidłowego używania/obsługi kozetki, w szczególności zobowiązany jest dokonać jej regulacji dla swoich potrzeb i sprawdzenia wszystkich mocowań i śrub jeszcze przed rozpoczęciem jej użytkowania.
- Uczestnik zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Organizatora lub jego przedstawiciela, jeżeli kozetka jest uszkodzona, w stanie niekompletnym lub jeśli ma trudności z jej odpowiednim rozłożeniem i/lub wyregulowaniem.
§9
PRAWA AUTORSKIE
- Wszystkie kursy realizowane przez SPASJA są chronione prawem autorskim. Kopiowanie materiałów szkoleniowych i/lub nagrywanie przebiegu kursu, a także udostępnianie takich materiałów i nagrań osobom trzecim jest nielegalne oraz podlega odpowiedzialności karnej opisanej w ustawie o Prawie autorskim (ustawa z 4 lutego 1994 r. tekst jednolity z 2006 r.). Tym samym Uczestników obowiązuje zakaz kopiowania, rozpowszechnienia, wprowadzania zmian, przesyłania, drukowania, publicznego odtwarzania/wykorzystywania, czy odsprzedawania otrzymanych materiałów szkoleniowych.
- Wykonywanie zdjęć i nagrywanie materiałów wideo przez Uczestników podczas kursów jest dopuszczalne wyłącznie za zgodą Instruktora prowadzącego dany kurs, pod warunkiem, że inni Uczestnicy kursu również wyrażają na to zgodę.
- Uczestnicy kursu wyrażają zgodę na użyczenie wizerunku na zdjęciach i filmach wideo nagranych przez reprezentanta Organizatora podczas kursów, w których uczestniczyli, bez praw finansowych ani żadnych innych do ich publikacji na stronie: www.spasja.pl, na profilu firmowym na portalu Facebook i Instagram, w wizytówce firmy Spasja na stronie Google oraz profilu firmowym na portalu Youtube i innych materiałach marketingowych Organizatora i Instruktora prowadzącego szkolenie.
§ 10
REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje zgłoszenie reklamacji względem Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej lub osoby prowadzącej w terminie nie później niż 7 dni od dnia zakończenia usługi.
- Po upływie terminu określonego w ust. 1 reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje oraz zastrzeżenia powinny być zgłaszane w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub wiadomością e-mail, na wskazany adres Organizatora: SPASJA DAWID MARCINIAK ul. Polarna 3, 53-018 Wrocław, e-mail: spasja@spasja.pl
- Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej, usunięty z niej przez Organizatora na podstawie § 8 ust. 2 niniejszego regulaminu traci możliwość kontynuowania uczestnictwa w usłudze i możliwość wniesienia reklamacji, a wniesiona należność za usługę szkoleniowo-rozwojową nie podlega zwrotowi.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres zamieszkania/siedziby Zamawiającego/Uczestnika, przedmiot reklamacji (rodzaj szkolenia, data i miejsce przeprowadzenia kursu), uzasadnienie merytoryczne reklamacji, oczekiwania Zamawiającego/Uczestnika wobec Organizatora. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Organizator wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient zobowiązany do uzupełnienia niekompletnej reklamacji w terminie 7 dni pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania.
- Złożona reklamacja jest rozpatrywana przez Organizatora w terminie do 21 dni od dnia jej doręczenia, a Zgłaszający reklamację usługi szkoleniowo-rozwojowej zostanie powiadomiony o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji w wersji pisemnej. W przypadku konieczności ustalenia dodatkowych okoliczności, albo przeprowadzenia szczegółowego postępowania wyjaśniającego, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Organizator poinformuje Zamawiającego/Uczestnika.
- Udzielona pisemna odpowiedź Organizatora na zgłoszoną reklamację jest ostateczna i nie podlega ponownemu rozpatrzeniu. Zgłaszającemu reklamację w takim wypadku pozostaje droga sądowa.
- Wszelka korespondencja ze zgłaszającym reklamację usługi szkoleniowo-rozwojowej, będzie prowadzona na dane teleadresowe podane w karcie zgłoszeniowej, elektronicznym formularzu zgłoszeniowym lub umowie.
- Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość dostarczenia korespondencji do zgłaszającego reklamację z uwagi na błędne lub niepełne dane teleadresowe.
§ 11
RABATY I PROMOCJE
- SPASJA udziela rabatów lub promocji na realizowane i organizowane usługi szkoleniowo-rozwojowe, zamieszczone na stronie internetowej: www.spasja.pl oraz w mediach społecznościowych.
- Udzielone rabaty nie sumują się oraz nie można ich łączyć z innymi promocjami.
- Rabat nie może być zamieniony na gotówkę.
- Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej może przyznać indywidualny rabat dla wybranych Klientów.
- Rabat nie jest przyznawany przez Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej automatycznie. Każdorazowo strona zainteresowana musi wystąpić o jego przyznanie.
- W przypadku zamkniętych lub grupowych usług szkoleniowo-rozwojowych, obowiązują ceny ustalone przez negocjacje.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za ceny opublikowane na innych serwisach internetowych niż strona internetowa www.spasja.pl.
§ 12
SYTUACJA EPIDEMICZNA COVID-19
- Szkolenia odbywające się w okresie zagrożenia epidemicznego, odbywają się na podstawie postanowień niniejszego regulaminu, z zachowaniem postanowień niniejszego paragrafu
- Każdy Uczestnik usługi zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do wymagań i obostrzeń sanitarnych obowiązujących w kraju, a regulowanych właściwymi przepisami prawnymi, jak również stosować się do wytycznych Organizatora, o których Uczestnicy są informowani przed rozpoczęciem realizacji usługi, pod rygorem wydalenia z usługi, bez obowiązku zwrotu wpłaconych Organizatorowi środków za udział w usłudze.
- Uczestnikowi, który przebywa na izolacji, kwarantannie lub choruje na skutek COVID-19 przysługuje prawo do rezygnacji z usługi. Okoliczność, o której mowa wymaga od Uczestnika udokumentowania jej. Dokumentem, który należy przedłożyć Organizatorowi w takiej sytuacji jest zaświadczenie lekarskie, zaświadczenie/pismo z Sanepidu, wydruk z Indywidualnego Konta Pacjenta o przebywaniu na izolacji/kwarantannie.
- W sytuacji, o której mowa powyżej, na skutek udokumentowanej nieobecności Uczestnika, Organizator zaproponuje nowy termin usługi, nową usługę, bądź kartę podarunkową ważną 12 miesięcy. Każdorazowo decyzję w takiej sytuacji podejmuje Uczestnik. Organizator zastrzega sobie, że Strony mogą ustalić inne rozwiązanie sytuacji, o której mowa w ust. 3 na skutek porozumienia Stron.
- Organizator zastrzega, iż Uczestnik, który nie będzie przestrzegał reżimów sanitarnych narzuconych przez Organizatora, bez względu na prywatne przekonania, zostanie usunięty z usługi w trybie natychmiastowym bez możliwości ubiegania się o zwrot wpłaconych środków za usługę.
- Organizator zastrzega, że w przypadku kiedy u któregokolwiek z Uczestników lub prowadzącego zostanie potwierdzony pozytywny wynik COVID-19, przekaże on dane osobowe wszystkich osób biorących udział w usłudze wyłącznie do Sanepidu. Dane osobowe, o których mowa, to: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon wskazane w formularzu zgłoszeniowym.
§ 13
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej przetwarza dane osobowe osób fizycznych zgodnie z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator ma prawo jednostronnego wprowadzania zmian do postanowień niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie www.spasja.pl
- Klient zapisany na usługę szkoleniowo-rozwojową ma prawo odstąpić od umowy z uwagi na zmiany w Regulaminie usług szkoleniowo-rozwojowych w terminie 7 dni od dnia publikacji zmiany lub tekstu jednolitego regulaminu, o którym mowa, jeżeli zmiany te miały istotne znaczenie dla sposobu realizacji usługi, dokonywania zapisów, rozliczania, bądź odstąpienia od umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory, mogące wynikać z uczestnictwa w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, będą rozpatrywaneprzez sąd rejonowy właściwy dla siedziby Organizatora usługi.
Niniejszy regulamin wraz z załącznikami wchodzi w życie z dniem 22 kwietnia 2010 Ostatnia aktualizacja: 1 września 2022
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 2 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych